Med medgång kommer motgång

Om man ligger däckad i soffan med feber och en dunderförkylning dagen innan första dagen på jobbet så får man vara lite less va? Känner mig väldigt nere i alla fall. Jag är dessutom världens sämsta på att vara ensam och vara sjuk. Vill gråta hela tiden, speciellt när jag har feber. 
 
Jaja, hade en trevlig kväll med Josse igår i alla fall. Lite spontankväll med sushi, vin och senare utgång på Tempel. Träffade syrran och hennes vänner ute också så det var sjukt trevligt. Sen kom halsontet och jag har feberyrat hela natten känns det som. Vaknade inatt och hade så ont i halsen så jag var bombsäker på att jag fått halsfluss igen. Nu känns det dock lite bättre. SKÖNT! 
 
Hoppas bara att jag känner mig pigg nog att ta mig till jobbet imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback