En ledig vecka

Jag har typ varit ledig i en vecka nu. Skönt! haha, inte för att jag behöver det egentligen, men för att jag kan, och jag vill. Sen jobbar jag 100% i 9 veckor. Passade på att vara hemma i Säffle hela veckan (förutom 3,5h jobb i tisdags), och har bara haft det gött. Träffat lite kompisar som jag sommarjobbat med i några år, badat och solat med josse två dagar, lagat mat, gosat med hundar och längtat efter pojkvän som är i Tunisien. Typ det.
 
Mycket varmare i Kroppkärrsjön än i Vänern vill jag lova. Det gjorde ont att bada. Men jag gjorde det med stil.
 
Testade att göra laxhamburgare igår, fetaostkräm och lantbröd. GÖTT! Dessutom en god "sallad" på två sorters melon, jordgubbar och mango <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback