En bra dag

Tre saker, som får mig att le lite extra, har hänt idag;

1. Jag blev väckt av att de ringde ifrån jobbet, fick åka i ilfart till Säffle och jobba både idag och imorgon = hyran för nästa månad är säkrad! Tjoho!
 
2. På alla avdelningar på jobbet vet de att jag gillar att baka, så jag fick baka sockerkaka till 8 sjukt tacksamma gamlingar, fick så mycket beröm och de tyckte att sockerkakan var så saftig och god. Insåg senare under kvällen att ja råkat baka med vällingpulver istället för mjöl. Haha! Vågade inte berätta för någon, så fnissade hysteriskt för mig själv. 
 
3. En kollega frågade "Har du inte råd med mat ens eller? Du har ju gått ner massor i vikt!". Då blev jag lite glad. Kul att det syns liksom. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Josefine! Blir grymt nyfiken på hur du bakade med vällingpulvret? Lade du bara i samma mängd som mjöl eller fick du anpassa på något sätt? /Johanna

Svar: Haha, det var ju inte meningen! Men använde precis samma mängd som skulle ha varit av mjöl! ;)
Josefine Caesar

2014-06-18 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback