Bra helg.

Har haft en så otroligt bra helg. En av de bättre på länge. I fredags grillade jag, Markus, Josefine och Christian, och hade en jättetrevlig kväll. Vi grillade hamburgare, och Markus gjorde Banoffeepaj till efterrätt. Sen spelade vi  spel, där tjejerna såklart vann! Hehe. Åh och jag fick en sån himla fin present av Josefine och Christian, en One Directionpåse med lite smått och gott i. Bland annat en Harry Styles-mask. JAG DÖR vad roligt det är när Markus sätter på sig den. Det ser så himla läskigt ut. 
 
I lördags var vi hemma hos två kompisar till Markus och hade kräftskiva. Var så himla längesen jag åt kräftor, och man glömmer ju varenda gång hur man äter dom där små liven. Haha! Men så himla gött. Sen blev det lite spel och så den kvällen också. 
 
Igår sov vi halva dagen, sen var vi hem till Markus mamma och syster en sväng för att sedan åka hem och lägga oss i soffan igen. Hehe! Så himla skönt. 
 
Haha min fina <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback