Gymmet

Plötsligt händer det - brukar man ju säga. 
Idag ställde jag klockan på åtta och sedan traskade jag iväg till gymmet. Förnyade mitt gymkort och sedan var det bara att sätta igång då. 40 minuter på crosstrainer och sedan lite vikter och grejer. Kan säga att jag var HELT SLUT efter det. Första träningspasset sedan i november. Ja herrejösses. Då har jag ändå varit ute och promenerad asmycket, men det har nog inte gett så mycket verkar det som då. 
 
Efter gymmet skyndade jag hem för att käka lite frukost och sedan gå iväg till stan för att kika lite. Efter det blev det en liten promenad på 6km. Hehe, all denna ansträningning resulterade i ett litet migränanfall. Så nu har jag sovit, mått illa och spytt i ungefär 5-6h, men nu börjar det släppa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback