Foto på gymmet

Blev påmind om att jag skrev för några månader sedan att jag störde mig på folk på gymmet som tar kort på sig själva och att när jag nästa gång är på gymmet så ska jag ta kort på mig själv. Detta har jag inte gjort.
Anledning: Jag är så jävla ful när jag gymmar! 
 
MEN, det är ju sjukt mycket snygga killar på gymmet så därför funderar jag seriöst på att göra mig i ordning (som alla andra) innan jag går tyill gymmet. Dock ser jag bara framför mig hur maskaran och foundationen kommer att rinna längs kinderna. Fast dessa sminkade tjejer verkar ju ha en förmåga att inte svettas ett dugg. Hur gör de? 
 
En annan sak som gör att jag ser ännu roligare ut på gymmet är att jag lyssnar på olika podcaster när jag gymmar. De jag lyssnar på är: Alex & Sigge, Filip & Fredrik och sen Adam & co. Haha, jätteroliga ju! Tror det i Alex och Sigges podcast de pratade om att de inte fattar hur folk kan skratta högt. Önskar nästan att någon smygfilmade mig när jag lyssnar på dem. Står där och fnissar och fånler. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback