shamballa

Jag har skrivit om Shamballa armbanden förut. Jag köpte ju ett i Magaluf i somras, redan innan de ens hade kommit hit till Sverige typ. Första gången i hela mitt liv jag är före en trend i Sverige. Aja, sen i höst har jag i alla fall sett många ha ett ljusrosa och ett silvrigt/vitt. ASFINT, och fett dyrt har jag tänkt att det är. Ett armband på Affection kostar liksom 199kr, på nätet finns det för typ 299kr. Oså kom jag ju och tänka på tradera då vettni, så nu har jag köpt två armband för 70kr/st inkl. frakt. Awesome. Kanske inte är samma kvalle på de från tradera, men fett värt att köpa två för 140kr istället för ETT för 199kr. 
 
Med vänliga hälsningar den arbetslöse shoppaholicen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback