Så gick den här dagen med

Idag väcktes jag av att jobbet ringde igen <3 haha. Jobb 15-17e februari blev inplanerat! Bra start på dagen alltså. Skulle egentligen ha fått jobba i helgen med, men ska ut på äventyr i Karlstad då. Party, party! 
Sedan mötte jag upp Josefine på stan för lite go lunch, sedan blev det en liten kik på stan. 
 
Sedan nu ikväll så lagade jag något som jag såg att Anna hade gjort. Paprikor fyllda med kål, fetaost, soltorkade tomater och pesto. Alltså, de smakerna ihop var helt otroligt goda. Kommer säkert göras fler gånger. Dessutom tipsade hon nu om att fylla paprikor med kyckling i fajitaskrydda och lök. Brukar göra det med tacobröd till, men paprika låter svingött det med. Testing, testing. Jag som inte ens tycker om paprika.... hehe! 
 
Bokade tid för klippning idag med. Hehe, måste ju vara fin i håret när jag ska ut till helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback