Sådär som man kan vara

Åkte till Kristinehamn i fredags. Elin och jag hade bästishelg inplanerat så vi lagade god mat och hade filmkväll. Såg filmen "En oväntad vänskap". Jag var på den på bio i höstas och det är typ den nästa filmen jag har sett så den tycker jag verkligen att alla ska se. Haha! Blev lite kär i en låt från filmen, så nu lyssnar jag sönder den. Una Mattina heter den. Haha. Klassisk (?!?!?!?!?!?!). 
 
Igår fick vi åka med Elins mamma till Karlstad och så blev det stan en sväng och köpa nödvändigheter som lösögonfransar och alkohol. Hehe. Sen förferre och utgång. Försökte komma in på Jaguar, men där var vi för små............ Testade att gå in på Tempel. Där var vi visst inte för små igår.
Vakten bah: Hur många är ni?
Jag bah: Vi är fyra.
Vaken: Jaha, ja vänta här då.
Så släppte han in Elin och då gick vi in.
Vakten: Men hallå, jag sa att ni skulle stanna här!
hehehehe, så vi fick snällt gå ut igen. Men atte, killarna vi hade med oss kom inte in ändå xD hehe. Sen så hade jag gratisbiljetter som tydligen inte gäller när det är livespelning och vi bah "Ehm, livespelning?! okej..." och så tänkte vi väl inte mer på det. Men det var tydligen 80-talstema igår. Och så var ju Style där och spelade. Galet vettni. Och de bah "Puuuubliken, minns ni året 81??" vi bah "Jaaaaaaaa!". Roligaste var nästan när de spelade en "Josefine och Elin-låt", ni vet ungefär som Pärleporten, Hal som en tvål och så vidare. Men de spelade Rider omkring. Vi var typ de enda som kunde texten. Haha. Ja Göran, det var en bra kväll alltså. 
 
De stod där på scenen helt plötsligt...
 
 
Nu taggar vi nästa helg = flytt och mello :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback