jomenvisst

Blev inringd på jobb idag med, lite längre pass idag än i söndags så idag blev det 8h :) SKÖNT och förbaskat roligt. Fick jobba på "min" avdelning, och det gjorde det hela skitkul. 
 
Annars så har jag som projekt denna vecka att röja i HELA mitt rum. Går faktiskt skitbra. Det är mamma som står och håller i sakerna och säger "Nä, men det här ska du väl spara" när jag vill slänga. Annars är det rätt intressant att städa sådär. Jag hittar saker jag inte ens visste att jag hade kvar. Massa minnen är det ju förstås också. Det sparar jag. 
 
Ett minne är den här "medaljen" som jag fick av mina klassföreståndare när jag gick ur högstadiet. Eller tog "Grundenten" som det kanske heter. Jag hade i alla fall bidragit med de mesta fnissen i klassen. Inget någon hade kunnat gissa va? ;) haha. Fniss-josse! 
 
rörigt är det, mycket försvinner och fint blire! Men det fina får ni se när det är klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback