Alla hjärtans dag

Jaha, så var det dags för den dagen i år igen då. Förra året spöade jag skiten ur Elin på ett boxpass kommer jag ihåg. Båda minns dagen som det var igår, för vi hade nämligen ätit potatissallad och grillad kyckling innan. Det värsta vi kunde ha gjort. Båda rapade potatissallad hela passet, och om det luktade, och smakade i munnen. Fyfan. 
 
I år tog vi det lite lugnare, först åt vi en god middag, oxfilé, mums. Sedan var vi på bio och såg "Små citroner gula". ASBRA. Fast, det var lite lustigt, för jag har läst boken, och jag har nog aldrig varit med om att de ändrat en historia så mycket som de ändrat den här. Jaja, skitsamma egentligen för den var bra ändå. Hihi! En riktig bästis alla hjärtans dag :)
 
På tal om rapar så har jag fått en förjävlig magkatarr. Tror jag. Om det är det så är det den värsta magkatarren jag haft, någonsin! Ska dricka lite ramlösa och rapa så det ger sig lite i alla fall. Ska titta på Valentine´s day också bara för dagens skull. 
 
Puss och kram och massa kärlek till er! :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback