Ullared

Hittade rubriken nedan på Aftonbladet igår! Det var alltså en vuxen människa som körde in kundvagnen i ryggen på en 16-årig tjej - för att hon var arg på 16-åringens mamma?!?! Hur knäppt?

Typ samma sak hände i alla fall mig när vi var där för någon vecka sedan! En dam körde på mig med kundvagnen så jag slog i armbågen och det small till ordentligt. Inte nog med det. Jag flög bakåt med kundvagnen samtidigt som damen på något sätt slog till mig på halsen/nacken med sin arm. Jag hade så himla ont i nacken i flera dagar efter det. Haha och jag blev ju så chockad att jag inte ens kollade vem damen var. Antagligen var det en såndär bitter människa som inte har någon som helst känsla för andra människor. Säkert ensam och har inga vänner bara för att hon är en sådan hemsk människa. Så egentligen är det ju mer synd om henne än om mig! Jag fick ju bara ont i nacken i några dagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback