Polis polis

Ferre i Karlstad igår. Fett. Shottade som fan gjorde vi. Hehe! Fest hos syrran var det, så jag och Elin festade ju bara med nytt folk typ. Alltid lika trevligt att träffa nya människor. Vilket det känns som om att jag har gjort hela hösten nu.
 
Sen så gick jag och Elin i alla fall in till stan, stannade och skulle kissa bakom busken vid kyrkan. Alla som festat i Karlstad och måste väl ha gjort det eller? Kom in en man bakom busken. Vad trevligt tänkte vi. Ända tills han tog fram sin lilla bricka och sa "Hej, jag är polis!"
"Jaha, hej" svarade vi. 
"Är allt bra här?" sa han och tittade på Elin
"Ja det är JÄTTEBRA!!!" sa Elin då. 
Han trodde inte att jag mådde bra, men jag försäkrade honom om att det gjorde jag minsann. 
 
Kom in på Tempel igår med. Vi småbrudar vettni. Hehe! Nä men alltså, inte så små. Men det var ös där inne. Många snygga killar + att min man var där. 
 
V i gjorde Jelloshots igår. Hehe, de där är shots för 2. Så ni förstår ju varför kvällen ägde. Men vi bjöd faktiskt också, lite. 
 
Sen favorit i repris - nyponsoppa med gräde OCH sprit! hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback