Podcast

Var rastlös och sprallig igår kväll när jag skulle sova. Därför passade jag på att lyssna lite på Filip & Fredriks podcast. Har aldrig fått ro att lyssna på den tidigare. Nu passade det bra eftersom jag ville skratta av mig lite. Alltså vilka stjärnor de där är. Låg och fnissade för mig själv nästan hela tiden. Ibland fick jag till och med lägga mig under täcket för att inte skratta så högt att jag väckte mamma och pappa.
 
Såatte, nu har jag laddat över ett gäng med avsnitt till iPhonen. Eftersom jag åker rätt mycket buss fram och tillbaka till Karlstad och så vidare så passar det ju jättebra att ha det att lyssna på. Frågan är bara om det egentligen är en sådan bra idé eftersom jag har så nära till skratt. Vill inte gärna sitta och fnissa på bussen. 
 
En annan rolig sak jag hittade igår var den här bilden:
 
HAHA kossan påminner lite om mig och när jag insåg likheten så skrattade jag ännu mer. Jämför bara bilden ovan och bilder nedan. Det är sjukt roligt! 
 
 
Nu blev jag fnissig igen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha i loooooooove it!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback