Blomsterkrans

Jag vet att midsommar är över. Tror såhär i 22 år senare att jag faktiskt ändå älskar midsommar. Det är en fin högtid. En bra högtid. Äta färskpotatis, köttbullar, gräddfil, gräslök och ägg. Jordgubbar till efterrätt. Som jag sa till mamma och pappa på midsommarafton så tycker jag att den maten är typ 100ggr godare än julbord och allt såntdärnt. Sedan är det typ den enda högtiden där ( i alla fall bland mina vänner) man inte måste ha någon exklusiv middag med coola personer och äta så fint det bara går och allt ska bara vara så himla fansy. 
 
Iiiiiiiii alla fall, jag har inte kommit över midsommar än. Jag beställde en blomsterkrans ifrån https://www.boohoo.com/ här om dagen. Den har tydligen redan kommit så ska hämta ut paketet imorgon. Hihi! Kommer nog sitta fint i håret nästa vecka när jag ska på Putte i parken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback