Ångesten

Elin förklarade för mig idag att vi snart ska flytta hem. Fick panik! Sån jävla ångest. Jag ska flytta hem till mamma och pappa utan att ha en plan för framtiden. PANIK. Jag kommer spendera nästan 5 månader i Värmland vare sig jag vill eller inte. Det är också panik. Det kryper i mig bara jag är där en månad. Hur ska 5 månader gå? Funderade ett tag på att läsa lite distanskurser eller så till hösten. Men insåg nu idag att det är bara att glömma. Liksom, ska jag bo hemma och läsa lite distanskurser? Aldrig.
Nä vet ni vad, det är dags att ta sig en rejäl funderare inför hösten.

Kommentarer
Postat av: evelina

bo med mig :D

2012-02-23 @ 22:56:20
Postat av: admission essays

You should calm down first of all and think about sll advantages of such decision!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback