gott nytt år da

Jaha, så var det den där dagen igen då. Typ årets tråkigaste dag. Alla vill bara ha den mysigaste middagen, umgås med sina vänner och allt ska vara så himla glammigt. Nej usch, jag har aldrig gillat nyår. Därför skippar jag det nästan helt i år. Jag åker och jobbar. Bönade och bad om att få jobba lite idag, så till sist fanns det allt en liten tur över till mig. Så först ska jag fira lite nyår med alla älskade tanter och göbber, sen blir det hem slänga i mig lite mat och så kommer Lisa en sväng. Då bjuds det på creme brulee minsan.  
 
Egentligen har 2012 varit ett rätt tråkigt år. Inget speciellt har hänt. 
Jaja, ha en trevlig kväll allihopa, för det ska jag ha!
Och så hoppas vi på ett bättre år 2013. 
 
Jag har lockat håret inför jobbet till och med. Deni! Och en tröja med lite diamanter på blire allt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback