Kyckling

Elin lurade med mig till Maxi efter träningen idag. Skulle inte köpa något, men gick ut 100kr fattigare, eeeh som sagt, veni vidi visa. Köpte kyckling. Nygrillad kyckling. Det åt vi alltid på torsdagar när jag bodde hemma. Det äter vi typ alltid på torsdagar när jag är hemma. Hihi! Och det är torsdag idag, även fast jag tror att det är onsdag.
Sen vet väl typ alla som känner mig någotsånär att jag är typ beroende av rosa bandet saker, dels för att det är rosa, mest för att det går till en bra grej. Köpte i alla fall Rosa bandet keso. Hihi. Smak av hallon.

Kommentarer
Postat av: Linda w L2K - Från botten till toppen...

Vilken härlig förpackning!



Hittade hit via google och en sökning på rosa bandet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback