Halv åtta hos mig/Ullared/Svampplockning

Har inte skrivit på länge. Har haft så fullt upp med massa roliga saker.
I måndags var det halv åtta hos Isabelle. Fick verkligen asgod mat ju. Till förrätt fick vi skagenröra typ, och på bröd då. Sedan fick vi kyckling biffar och egengjord pommes, och till efterrätt fick vi en god cheesecake. Senare på kvällen åkte vi hem till Elin och hade sleepover där.
Tiiiiidigt på tisdagsmorgonen så traskade vi iväg i från Elin för att hämta vår hyrda bil och åkte sedan till Ullared. Så himla nice var det. Inget folk typ, och jag shoppade inte ihjäl mig. Blev bara ett par tusenlappar fattigare. Hehe. På vägen hem sedan skulle vi stanna och plocka svamp, men vi tyckte att vi hörde en älg så vi sprang till bilen och åkte därifrån.
Igår hade vi från början tänkt att vi skulle ut. Men alla var så himla trötta så vi orkade inte. Istället satte vi oss på bussen och åkte ut till råslätt för att hitta skog för att hitta svamp. Hehe! Vi såg rätt roliga ut när vi gick omkring där i skogen. Nån svamp hitta vi inte heller, men vi fick lite frisk luft.
Trevliga dagar har det varit!
Snodde en bild från Anna ;)
Elin, Jag och Isballe står där vid bilen och är nöjda med dagen :D
Jag köpte mig en jönsig mössa på ullared :D haha. Lär inte behöva frysa om öronen med den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback