Breaking dawn

Var med tjejerna och såg Breaking dawn idag. Sjukt bra såklart. Bäst av alla filmer hittills faktiskt. MEN nu tänkte jag berätta om min skräck för att gå på bio. De två senaste gångerna har slutat med panik. Lite cellskräck tror jag. Förra gången jag var på bio, i Stockholm, så tyckte både jag och min syster att det lät som folk sköt och släppte bomber utanför. Jag satt som på nålar och väntade på att vi skulle flyga i luften.
IDAG, tyckte både jag och Anna att det luktade bränt inne i salongen och jag väntade på att larmet skulle gå och jag typ skulle brinna inne. Hemskt är det. Och varje gång någon lämnar salen så tror jag att den har lämnat en bomb efter sig och därför sticker själv. Jag vet, jag är paranoid...
Men som sagt, filmen var bra! Jag ÄLSKAR Edward... och Jacob!
Jag och Elin köpte Twilight menyn, då fick man det svarta otroligt fina armbandet! Och en mugg. Med karaktärerna på. Haha! Fett värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback