Frustration

Idag kan ha varit sämsta dagen i hel mitt liv. Har inte haft ett så jobbigt liv så...
Kändes som om dagen skulle bli bra när jag vaknade. Kom till skolan och vi började så glatt programmera, 10 minuter senare var HELA vårt projekt borta. Fick så ont i magen och ville bara gråta. Vi har lagt så himla mycket tid på det här förbannade projektet. Vi har en sån himla stöttande lärare också som ungefär svarade "Vad jobbigt, då har ni mycket jobb framför er" ISTÄLLET för att hjälpa oss att kanske se vad som gick fel? LIVET SUGER IDAG BARA FÖR DET. Vill fortfarande gråta lite, men har insett att det inte kommer hjälpa.
Till råga på allt så måste jag plugga webbprogrammering idag. För det känns ju så himla lockande menar jag. Aaaaah. Ungefär som när Lenny tryckte på "don´t save" fast detta är typ två månaders arbete istället, 10 timmar i veckan. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback