Min lillasyster

Det finns nog inte en enda människa i hela världen som har så mycket rätt som min lillasyster. Jag kan i alla fall inte komma på en enda som vet så mycket som hon. 18 gammal och kan allt vettni. Det spelar liksom ingen roll om man säger att snö är vit för säger hon att den är blå så är det helt enkelt så. Går hon in utan att knacka på dörren så är det så det skall vara serrni. Då har man helt fel om man säger till henne. Herregud, det vet väl alla att man INTE knackar på innan? Är man två mot en så är det fortfarande Evelina som har rätt. ALLTID. Så ni förstår va mycket kunskap tjejen besitter när hon har rätt vad det än är.

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag hade ju redan gått in så vad skulle jag göra? gå ut igen och stänga dörren och knacka? du som är fjantig som blir sur över en sån sak som att man inte knacka, och sluta skriva sånt här om mig fjant

2011-06-05 @ 22:59:23
Postat av: Josefinis

Fjant fjant fjant! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback