Helgen <3

Alltså, var ett tag sedan jag hade en sånhär bra helg. I fredags efter jobbet så var det bara hem och duscha och göra sig i ordning för att sedan bli upphämtad av Malin, Sanna och Ida, och åka till Svanskog för att hälsa på Madde! ASROLIG kväll. Vi åt tacos, spelade spel och lekte med Maddes söta son Albin. Alltså, är nog sötaste ever. Sedan åkte jag i alla fall med till Karlstad på kvällen/natten och sov hos Sanna eftersom vi skulle på Gladiatorerna igår. Hihi, nostalgi var det. Helt uppspelt blev jag när gladiatorerna kom ut i arenan. Det är nog det roligaste eventet jag har varit på tror jag. Önskar nu att jag och Sanna hade bokat tidigare så vi kunde gå på fler gånger. Haha! Och killarna var inte att leka med. SÅ JÄVLA SNYGGA!!!! Fick stänga munnen för att inte dregla. Enda gången jag och Sanna var helt tysta var nog när en av killera tog av sig på överkroppen och sedan stod där i bar överkropp. HELT GALET! haha. Det där höll på i 4 timmar i alla fall. Sedan blev det pizza, jordgubbar och mys på Gubbholmen. Hihi. Som sagt, BRA HELG. Avslutar den att träffa Elin också, och det ska bli asnice.
Hihi, Ida och Albin i bakgrunden.... :D
Haha, är inte helt säker på att jag får lägga ut bilder från Gladiatorerna så ni får en bild på en fyrklöver jag hittade igårkväll istället! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback