Telefonkö

Hade plats 65 i kön när jag ringde Telia och skulle spärra mitt kort förut. Hade blivit tillsagd att jag behövde ett polisanmälningsnummer för att spärra. Tydligen behövde jag inte det. Hon bara spärrade det, och skickar ett nytt sim-kort med en gång. Nu sitter jag i en ny telefonkö, hos Telia igen. Den här gången för att kolla hur bra försäkring jag har.

Kommentarer
Postat av: Telia Kundservice

Hej, jag heter Susanne och jobbar på Telias Kundservice.



Det stämmer att du inte behöver polisanmälans ärendenummer för att stöldspärra själva simkortet, men om du vill spärra mobiltelefonen behöver vi ärendenumret.



Jag hoppas att du har fått svar via telefon gällande dina funderingar om försäkring. Om du har tecknat tjänsten Telia Försäkring så kan du läsa om vad som ingår här:
https://www.tewss.telia.se/privat/katalog/VisaProdukt.do?productRef=/privat/mobilt/tillval/tjanster/sakerhetstjanster/telia-forsakring.product



Har du fler funderingar kan du även nå vår kundtjänst via e-post på www.telia.se/kontakt



Med vänliga hälsningar

Susanne Boström

Telia Kundservice

2011-07-18 @ 15:29:59
URL: http://www.telia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback