En lista

Eftersom jag inte fick ihop någon årskrönika så kommer det en liten lista istället! :) hehe

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag flyttade till Jönköping, haha! Var i Turkiet, tog studenten, var på bal! Massor med saker alltså.

Har du några nyårslöften?

Ohja, typ 100st! OCH jag ska klara av alla.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Hm, nej inte i år... eller?

Vilka länder besökte du?

Turkiet

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

10 juni. Studenten <3

Vad var din största framgång 2010?

Haha ja, bra fråga. Att jag bestämde mig vad jag vill göra av mitt liv?

Största misstaget?

Oj oj oj, det skulle ni veta. Säger inte. Förutom att det var väldigt mycket alkohol med i bilden. Hehe!

Bästa köpet?

Mac datorn och iphonen <3

Vad spenderade du mest pengar på?

Spenderade det mesta av två månaders lön på macen så det är väl endel antar jag!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja massor :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

HAHA, första jag kom och tänka på var Fanta & Rosé? Så antar den. Varför? Sen Waka waka, Natteravn och MÅNGA parfylåtar

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Var nog det samma, är ju rätt glad av mig dåva!

Vad önskar du att du gjort mer?

Jaa... jobbat kanske?

Favoritprogram på TV

Kungarna av Tylösand och Ung & Bortskämd

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag var hemma med familjen och var ute och åt sen! Mysigt

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Paaaaaaaaaaaarty! Rosa, gilitter och glamour! haha.

Den bästa nya personen du träffade?

Mina vänner i Jönköping <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback