Nässpray

Det här är en stor dag i mitt liv. För imorse, när jag vaknade med en nedblodad kudde, så bestämde jag mig att nu får det vara nog med nässpray! Shit asså. Haha! Har inte tagit nässpray på hela dagen, vilket är första gången på ungefär 14 månader. Niiiiiiiiiiice. Visserligen äter jag allergitabletter, sinova och tar allerginässpray istället.... meeeeeeeeeen ändå.
Är btw party i korridoren, ett riktigt jäkla party må jag säga. Sitter instängd på rummet som en grinig gammel tant och tänker "Hur kan ungdomarna spela så hög musik tro...att de inte får ont i örat!" hahah. Så himla vuxen ibland är jag. Nä, men det känns som jag är med på festen, för det är sjukt hög musik. Och jag är kissnödig, men vet inte om jag vågar gå ut faktiskt...får se, måste ju kissa liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback