Så där ledsen

Hände en förskärcklig sak igår kväll... Laddaren till min älskade Mac gick sönder. Helt bedrövad vettni. Speciellt nu när det är tentatider och grejer. Tenta imorrn! Allt jag hade skrivit ner till tentan (23 sidor i word) fanns på datorn. What to do? La över på USB och tänkte att jag har tur ändå, eftersom jag har en liten rosa dator också. Startade datorn, så läser den jäveln inte USB. Slängde den... i sängen ( så badass är jag ), gick till Apple Store idag och gnällde lite. Får en ny laddare, efter att de har beställt den. Jahaja. Kommer hem, sätter mig i soffan, tittar rakt fram och tänkte att livet är över. Startade den lille rosa igen, OCH så läser den USB! Livet fick helt plötsligt en helt ny mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback