julklappar

Tänkte jämt bara visa lite som jag fick i julklapp. Hade önskat mig rätt mycket hushållssaker, och fick rätt mycket av dem också. Hihi! Supernöjd blev jag.
En stor och en liten rosa stekpanna. Har egentligen redan en rosa som jag fick av Erica när jag flyttade till Karlstad för ca 2,5 år sedan, men den har jag slete ut nu. Hehe! Sen en rosa liten kniv fick jag, och den absolut finaste äggklockan.
En "löktvål" eftersom jag hatar när det luktar lök om fingrarna när man har skärt lök och den där metalltvålen tar bort lukten. En salt och en pepparkvart, massa småburkar (till såser och sånna saker), och en rosa skärbräda. Haha, önskade mig en LITEN skärbräda, men mamma tyckte jag skulle ha en stor... fast att jag redan har en.
Fick en muffinsställning av syrran, sen strössel och små fina prinsessfigurer, och boken där med. Sen fick jag ett fint förkläde av mamma och pappa :D
Sen legobiten har ni sett redan.
Världens coolaste nyckelring med. Eluttaget där. ASBRA!
En rosa iphoneladdare <3 och bästa parfymen.
Fick en elvisp med, lite ljusstakar, spel osv. Som sagt, supernöjd med julklapparna!

Kommentarer
Postat av: L

Du råkar inte veta varifrån den rosa ,större, stekpannan kommer?
Tack i förhand! :)

Svar: Åhlens skulle jag tro :) Inte säker på att den finns där nu. Annars tror jag mig ha sett en på Clas Olsson :)
Josefine Caesar

2013-08-02 @ 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback