working

Sov och drömde att jag var ute. Assnygg var jag. Festade och hade mig. Träffade värsta roliga människorna. Sen ringde min "chef" eller vad hon nu är. Fast det var ingen dröm. Det hände på riktigt.
Hon: Hej Josefine, vill du jobba idag?
Jag: Men... det här är ju min enda lediga dag på hela veckan!
Hon: Japp, men du är ju ledig nästa vecka:D
Jag: hmmm, aaaah, när skulle jag jobba i så fall?
Hon: 12-20.30!
Jag: Jaja jag jobbar väl då! :P
Hon: Tack va snällt, vila får du göra när du blir gammal!
Jag: Hehe aaah!
Sååååååååå nu ska jag visst iväg och jobba i stället för att göra allt jag tänkt göra här hemma. Typ som att måla en stol. Men det kanske jag också kan göra när jag blir gammal:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback