Men söta familjen Gustafsson

Blir så bortskämd av familjen Gustafsson. Sanna kom där i fredags och hade hela resväskan full men presenter. Från alla liksom. Haha! Och sen lämnade hon resväskan.


Fick en rosa spargris av Sannas mamma och syster! ASSÖT!! Rätt stor också. Så nu står han där på golvet bredvid blomman och man vill bara gå fram och klappa den. NÄSTAN som en igelkott iaf...


Av Sanna fick jag en rosa liten glass skål tror jag det är ? med ballerina kladdis! <3


Och så lite sprit på det...


Av Sannas syter fick jag två rosa glas också. De skulle egentligen ha dem på loppisen på IKEA, men så fick jag dem istället :D


HAHA och det bästa!!! En liten kruka som det står Jönköping på. De hade hittat den i stugan och så fick jag den. Blir så full i skratt när jag ser den stå i fönstret alltså. Folk kommer tro att jag har varit och köpt den i en suvenirshopp eller något. Haha! Ska säga att jag har målat den själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback