Men saknar

Haha saknar lite att sitta på textkommunikationen på fredagar och att typ hela klassen sjunger "Nu äre fredagsmys", eller "Ja då ses vi på lördag". Det var så mysigt. Jag saknar min gamla klass också för den delen. Min nya är så...stor! Haha. Typ 85st liksom. Men jag gillarn! Det ska vi inte sticka under stolen med minsan. Haha!

Hoppa på bussen och åker till Värmland över helgen i alla fall. Ska bli kul att träffa alla igen. Träffa familjen. Haha! Har aldrig varit ifrån min familj i fyra veckor!!!! Och hem till mitt rum. Sova med sängen åt rätt håll <3 haha.





Nä det ska bli skönt att komma hem lite minsan!

Kommentarer
Postat av: karolina

du lever verkligen upp till ditt namn ;D

Postat av: Emma

VILKET FINT RUM :D

2010-09-23 @ 19:50:23
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback