jävlavirusfittskitfanskap

Mitt virusprogram gick ut, dagen efter hade jag virus! SÅKLART. Alla dessa jävla virus hela tiden. Hatar dem. Och vem har råd att lägga 900kr på ett virusprogram när man är student och lever på csn-bidrag? INTE jag. Eller ja, det är i alla fall inte det jag vill lägga pengarna på.

Men som en uppenbarelse av Gud, när jag var på Elgiganten idag så låg de där i en korg. Virusprogram för 199kr <3 Köpte ju såklart. Mamma tyckte att jag ska prata med pappa om det. Och kanske köpa lite fler, hehehe! Pappis? Call me!

HAHA, jag, Elin och Isabelle spenderade för övrigt ungefär 1 timme inne på elgiganten förut. Sammanlagt spenderade vi två timmar inne på Elgiganten, Siba och OnOff! Så himla roligt. Är helt trött.


Varnar igen för det här viruset som tycks vilja lura mig flera gånger i månaden. Men icke sa nicke, en gång och aldrig mer :) hehe. När denna kommer upp, tryck bara på kryss!!! Gå inte med på någon virusscanning eller något. Haha, fööööööööööööööör då får du virus.

Kommentarer
Postat av: lenny

hahaha, ja men PRECIS som för mig ju, bah, vill du ta bort dom här virusen, man bah, JAAAAAAAAAA, så är man körd sen :(:(:(:((((

2010-09-27 @ 22:05:33
Postat av: Josefine

HAHA jaa, osså hade jag skrivit det på bloggen typ några veckor innan och så går du på det ändå ;) hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback