UTELÅST

Min dörr på rummet här är en sådan dörr som man måste ändra en liten plupp på sidan på dörren. Så att den inte är låst. Så den går alltså i lås av sig själv om man inte gör detta. Blev så förut. En timme innan Sanna skulle med bussen hem. Hon har hela resväskan på mitt rum. Kanonis! Ringer massa samtal och alla bara
"Kan du vänta till imorrn?"
MEN VADÅ VÄNTA TILL IMORRN? Skulle jag stå ute i korridoren hela natten då eller? Vilka smäck vettni. De tyckte att jag skulle åka till någon. OKEJ, har bott här i tre veckor... känner hela stan vettni. Kan sova hos vem som helst. Nu hade jag iofs kunnat fråga Elin väldigt snällt men ändå.

Vaktmästaren hade inte nycklarna som behövdes. Så han skulle ringa Securitas och se om de hade nycklarna. Och det hade de. Så två timmar och 1000kr senare sitter jag på rummet i alla fall. SKÖNT! Ska aldrig mer låsa dörren ens. Jo det ska jag väl men ändå.

Sanna fick inte med sig sina saker hem. De hann inte komma innan det!

BLÄH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback