Bilder

HAHA, har tittat igenom massa bilder från Nollningen. Själv har jag faktiskt inte tagit så många. Vet inte varför. Jag som älskar att dokumentera. Haha, för kort älskar jag inte att ta. Dock älskar jag att vara med på kort. Men aah, skitsamma! Jag är lite efter på nästan varje bild jag är med på... haha!!! Eller det är svårt att förklara. Visar lite... (typ bilder som faddrarna har tagit)


Alla har händerna högt i luften, utom jag som inte har hunnit...


Alla är framme vid "linjen" utom jag som är aningen bakom alla...
Ser dessutom ut som om att jag håller på att ramla baklänges! hehe

Sen bara lite bilder sådär:

Här dricker vi dônk!! hehehe. Elin, jag och Sara....


Hippie Elin ;)


Elin, Anna och Jag :)



ÅH VAD JAG VILL BLI NOLLAD I NÅGRA VECKOR TILL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback