Analytics

Haha så himla cool är jag. Stod och skröt om att jag hade många läsare här på bloggen från ett visst ställe. Tittade på statistiken nu Hade inte alls så många läsare därifrån längre. DÄR FICK JAG! Det är det där med min karma igen. Fan, jag måste jobba på den!!!  Dock tycker jag det är lite roligt. Verkar vara "populär" i Göteborg? De va la trevligt... haha ;)

Vet att sånt här är skitjobbigt, och att det inte funkar... men är jävligt nyfiken på alla som läser min blogg alltså. Så kan inte ni som läser det här bara kommentera. Kanske skriva namn och ålder? Och varför ni läser min blogg? Eller bara skriva hej, det funkar ju det också;) haha.


 En 10 i topp lista på vilka städer där folk läser min blogg...
Vilka är ni?


Kommentarer
Postat av: lenny

fan jag har också aaaaaasmånga från luleå, tror inte det är rätt alltså

2010-09-10 @ 20:03:15
Postat av: jennifer

jennifer, 19 år. För du är så söt!

Postat av: Therese

Haha, är det verkligen så många som besöker dig varje dag från Oskarshamn? ;D

2010-09-10 @ 22:54:25
URL: http://theresecarolineberg.bloggplatsen.se
Postat av: Ilona

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser din blogg josefine ;)

2010-09-11 @ 22:53:35
URL: http://jordgubbsvacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback