"Sjukhuset"

Haha kul att det är på "sjukhuset" jag hänger när jag är hemma i Säffle. Andra gången jag är hemma, andra gången jag är på sjukhuset. Kanonis! Men inge dåligt den här gången alltså :)
Har förövrigt pluggat typ hela dagen. Kom på vid halv fem att jag inte hade åte något sen igår. Bra josefine! Så nu väntar jag på att maten ska bli klar. Om jag nu får någon. Skriver om lite designers. Designar lite.
Ska upp te Jossepossegosselosse sen och titta på Vampire Sucks och Kungarna av Tylösand <3 haha.
Sitter vid datorn och ser allmänt cool ut vettni!
Nä satt där i 10 minuter förut. Ligger mest i sängen som en hösäck annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KUNGARNA AV TYLÖSAND <3

Postat av: 24/7

åh vilken fin bild, fast inte lika fint att skriva "åte"......... skärning säffle

2010-10-20 @ 21:04:44
Postat av: Anonym

hashahahaha skoja, skärpning ska det stå :(

2010-10-20 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback