5 år senare

Haha att ha en online-kompis är något som är rätt svårt att förklara för någon faktiskt. Har jag insett. Fan när man var 12-14 så hade väl alla någon man pratade med bara på nätet. Men såhär när man är 20år? Naaej! Har pratat med Therese på msn i 5 år. Vi hittade varandra på Olas hemsida när han var med i Idol. Haha. Så har vi msn:at och sms:at med varandra i 5 år nu alltså.
IDAG var första gången vi träffades irl. Haha! Rätt fränt ändå. Våran vänskap är rätt frän. Hon vet iprincip allt om mig, och jag vågar mig nog på att säga att jag vet rätt mycket om henne också. Alltså... Ja!
Nä men det var kul att träffa henne idag. Verkligen! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Aaaaw! (a) thihi.



Så himmla kul att träffa dig alltså, kan inte smälta det de redigt :). Går inte att förklara känsla redigt man hade :).

Redigt kul att träffa dig! :)

Kan läsa på min blogg om dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback