the dreams never stop

Seriöst, har drömt mardrömmar hela veckan.
Natten till måndag var ju maffian på besök i drömmen.
Natten till tisdag var Bamse elak och ASLÄSKIG. Vaknade av att jag grät! Somnade om, drömde om vampyrer som ville döda mig, vaknade igen.
Natten till idag drömde jag att någon var inne i mitt rum och att jag vaknade och såg denna personen framför mig, vaknade av att jag skrek och ingen var i mitt rum...
HAHA, är nästan rädd för att somna ikväll alltså!
Dessutom så är jag rätt vild har jag märkt också. Igår när jag vaknade så kunde jag verkligen inte hitta min kudde, och på morgonen så låg den borta vid mitt skrivbord.
Inatt hade jag spillt ut ett glas vatten på golvet! haha. Serisöt. Vad händer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Serisöt =D Sött ord juh! det får vi behålla.

Postat av: Anonym

Serisöt =D Sött ord juh! det får vi behålla.

2010-11-24 @ 22:08:38
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback