Telephone

Igår när jag hade klappat färdigt hunden så kunde jag verkligen inte sova. Men som tur var så ringde Jockiboi och höll mig sällskap i en timme. Nä ska inte kalla honom för Jockiboi. Jocke heter han. Lille Jocke. Han tyckte jag hade tappat min dialekt mycket nu! Ändå fick jag höra efter redovisningen i onsdags att jag visst har dialekt:
- Jag hade lite svårt att hålla mig för skratt för din värmländska! 
Det är tur att jag inte ska bråka med någon. Frustrerande om de bara skrattar åt hur jag pratar. Haha.
.
Och jag är ju ändå värmlänning. Får öva! Gå och prate asmöe värmländska hele dagera här nu så ja nte blir dialektlös. Det skulle ju suga!
Hihi, en fin bild på Jocke och mig sedan i somras! Vill vara så brun igen känner jag. Utomlands vill jag.

Kommentarer
Postat av: evelina

åk utomlands med mig syster! : DDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback