...

Kan vara den jobbigaste måndagen sedan vi började 8 en måndag senast. Vem kom på att man börjar 8 en måndag ens? Borde skjutas!
Drömde det inatt. Att en maffiaboss ville skjuta mig och min familj. Vi stod utanför ett hotell och så såg jag att det var en man som gick in på hotellet och hade pistol. Men mamma och pappa trodde inte på mig. Oså hörde vi hur någon skjöt där inne, samtidigt som ett gäng med pistoler kom springandes mot oss... så vi sprang åt olika håll, och jag snubblade.
Var länge sedan jag drömde mardröm och att jag vaknar av att jag ligger och kramar om mig själv. Haha, hade kramp i armarna och har fortfarande ont i dem...

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Josefine :)

Skulle du vara intresserad av en chans att få två trisslotter? Jag arbetar med en sajt som vill öka kunskap om säkerhet på nätet och hur man skyddar sin integritet online, vilket är nödvändig kunskap nuförtiden. För att veta hur du får lotten, gå in på
http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott/ och gå gärna igenom resten av hemsidan :)

Tack på förhand.

Vi hörs,

Johan.

2010-11-22 @ 17:34:32
URL: http://www.mjukvara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback