VILL HA



En afrikansk pygméigelkott, HERREGUD JAG DÖR!
Får jag en sån när jag fyller år så är jag typ världens lyckligaste tjej.
Kolla bara vad mjuk nosen ser ut. AAAH vill klappa den.

Så himla sött att dehär igelkottarna är typ laktosintolleranta. Står på en sida att de bara får dricka laktosfri mjölk. Haha! Sedan ska man ha dem i ett rum på minst 20kvm, där de får springa fritt när de vill. Fatta vad gulligt. Man bor i en studentlägenhet och har en litten igelkott springandes runt. Så när man kommer hem och dagarna så kommer den springandes mot dörren för att hälsa. JAG DÖR när jag ser det framför mig.

Nu när jag har sett en sådan söt bild så vet jag inte hur jag ska klara mig utan att äga en egen liten söting.
(haha och jag vet, jag har skrivit något liknande inlägg förr, men jag VILL ha en igelkott, okej?)

Kommentarer
Postat av: sofie

Men är det inte de jag alltid sagt! en igelkott ska man HA! speciellt den där som äter på youtube. fy fan vad söt. blir helt till mig så jag stavar fel och grejer. har skrivit om varje ord typ tre gångeer,.

2010-05-12 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback