Remember me

Var ju på bio igår... och ja, för det första var det ju bra att bion faktiskt var öppen. För det andra så var Remember me var verkligen skitbra. Både jag och Lisa (och tjejen någon rad bakom oss) satt och grät. Och slutet är helt sjukt oväntat. Galet alltså! haha, trodde nästan det var ett skämt, men sen började jag storgrina. Typ!

Det är så himla roligt också för det finns en recension i Säffletidningen där det är två spalter med text som handlar om hur snygg Robert Pattinson VET att han är. Det är det enda som står i två spalter.

"Inget är så oattraktivt som en attraktiv person som vet att han/hon är attraktiv. Robert Pattinson är. Och vet."

"Och han är, tyvärr, precis så stor att ingen vågar ge honom en örfil och säga; Ja du ÄR snygg, men ge dig nu! "

står det bland annat i recensionen. Skrattar lite för mig själv när jag läser det och tänker att det måste ha varit en väääääääääldigt avundsjuk kille som skrev det där. (Erik heter recensenten btw...så jag vet att det är en kille.) Filmen fick en tvåa. Och jag undrar ibland hur man tänker när man sätter en kille på en "tjejfilm" och låter honom recensera något/någon som är typ "förbjudet" för killar att tycka om. Det är ju typ samma sak som att en vuxen man sitter och recenserar en barnfilm. Är det inte bättre att målgruppen recenserar?

Skulle någon be mig provsmaka potatisbullar och ge betyg på det så skulle det bli ASDÅLIGT betyg, för jag HATAR potatisbullar. Vad hjälper det dem som gillar det?

Det hjälper inte ett jota!


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

så jävla bra är den

2010-05-09 @ 14:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback