Men aaaah

Måste vara galen. Ja har helg, klockan är 00.20, jag sitter här och skriver ett tal... och äter korv!
Jag kände bara att jävlar vad stressad jag blev över talet jag ska hålla på måndag på svenskan. Typ första skolarbetet sedan ehhhhhhhhhh, nyår? Och jag är stressad. Vad är grejen ens.

Tänkte hålla ett fint tal om min syster, som jag redan har hållit tal om två gånger. Finns inte nog med saker att säga om henne (??????) Men så kände jag att jag är väldigt irriterad på antagningsreglerna till Högskola och universitet. Så jag skriver ett tal om det. Känns... såååååååå jag!

Andra alternativ jag hade:
- Tal om Ola Svensson
- Tal om snygga killar
- Tal om hur snygga killar påverkar mitt liv
- Tal om roooooooosa

Ja, ni kanske förstår varför jag valde mellan tal om Evelina och tal om antagningsreglerna. Kommer sluta med att jag skriver två tal. Ett om varje, och sen bestämma mig på söndagkväll att ta det talet jag inte har övat alls på. Typ!


Kommentarer
Postat av: nella

Hello! ;d

Jag tänkte vara snäll & dela ut gratis bloggdesigner till alla de som vill ha, innan jag börjar ta betalt för de :)

Men för att det här inte ska bli någon lång och jobbigt reklam kommentar så räcker det med att du skriver tillbaka om du är intresserad, så får du mer info då :)



Kram

Postat av: issa

hoppas den blir bra :D

2010-05-21 @ 08:58:58
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback