Lite dålig uppdatering

Fast det är ni väl vana vid :D mitt internet suger ju fortfarande och jag får väl låna Evelinas när hon inte ska ha det.

Hade den sista lektionen någonsin på gymnasiet idag. Känns sådär faktiskt. . . Jag vill ju inte sluta. Jag och Sanna pratade om det här om dagen, att många beskriver gymnasiet som den roligaste tiden i livet. Och det stämmer ju till 100% känns det som. Så fan va deppigt att jag aldrig kommer få ha såhär roligt igen... Nu går det utför liksom! Ändå har jag gått fyra år på gymnasiet istället för tre. Haha! Och jag ville inte ens börja gymnasiet. Vände i dörren första dagen på natur. Gick dock in i rektorn som såg till att jag gick och satte mig!

KAN INTE FATTA ATT OM TVÅ VECKOR TAR JAG STUDENTEN :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback