Knäpp tjej

Haha fått reda på lite betyg den här veckan, det gillar jag. Gillar lärarnas kommentarer ibland alltså...

Idrott VG - Han sa att jag inte har varit inne i någon "depp-period" och alltid har jobbat på. Visade sig att jag varit med på typ 67/79 tillfällen också. Bara missat 12 lektioner på tre år. Låter ganska mycket, men det äre inte sa han! 4 lektioner/år har jag missat i genomsnitt...Coolt!

Text B VG - Där sa läraren att jag är kreativ och har lite småknäppa ideér! haha. Ja, jag är väl lite knäpp! Sen får jag väl skryta lite med att hon ville ha mitt CV och använda till andra klasser... hehe!

Grafisk C MVG - Det roliga där är att hon sa att jag alltid har varit lika stark i det här ämnet. Dock sparade hon minsann på MVG:t till sista kursen. Vill ju ha MVG i både kurs A-C. Men aja, Vg i de andra kurserna är väl bra XD

Svenska C VG - Haha, ja... han sa inge mer!

Hatar att jag aldrig har varit något vidare MVG barn... jag är ett VG barn, så enkelt är det. Jag är bara medelbra! Jag vill ju vara bäst liksom... daaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback