Gratisbio

Var på bio ikväll igen. Den nya Beckfilmen var det som förhandsvisades idag. Och eftersom jag och Sanna är medlemmar i världens bästa klubb så fick ju vi självklart gå på den förhandsvisningen. Precis som alla andra förhandsvisningar vi får gå på. hehehehe! Idag var det dessutom klubbdag så man fick gratis dricka och gratis chips. Gr8.

Den nya Beckfilmen var iallafall bra. Fast jag brukar gilla Beck så det kanske inte är så konstigt att jag tycker det. Underhållande var den, och läskig. Insåg när jag kom till lägenheten att jag var lite rädd, så jag packade ihop mina saker och satte mig på bussen till Säffle. Så går det när man är en fegis.


haha älskar han längst ut till vänster. Älskar när de hånar honom, och älskar hur han slutar som hjälte ibland ändå.

Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; inte ska du gråta heller! :) Men söta är dom!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback