08:or

Ja herregud, det är jobbigt att vara populär alltså. Jag hinner inte ta studenten förrns andra skolor är och rycker i mig om att jag ska komma på intervju för att gå på deras skola till hösten. Ni vet hur det kan vara ibland... Typ som att få skriva autografer så fort man går utanför dörren! JOBBIGT.

Nä, har tydligen kommit vidare på antagningsträff på en skola i Stockholm. Någon KY-utbildning som jag sökte sådär lite halvt intresserad. Träffen är när jag har bal... kul liksom! Ringde till skolan och fick prata med Snorkfröken #1, som tyckte att balen börjar inte klockan 10 på morgonen så jag borde hinna. Antingen då, eller klockan 10 dagen efter balen. Sist nämnde hon att jag kunde komma dagen innan balen också! "det är ditt val, och kommer du inte på någon av träffarna så kommer du inte in på utbildningen!" OKEJ, det sista kan jag förstå kanske... men hon sa det otrevligt!!! Snorkig var hon. Som bara den. Vill inte gå på skolan nu bara i protest för att hon var så otrevlig. Ska anmäla mig men inte komma... Det är hämd det! Nä men seriöst... Det suger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback