Yeah!

Idrotten idag tog död på mig. Träning två dagar i rad och börja morgonen med idrott var inte så lyckat. Dessutom hade vi hinderbansbrändboll...Hehe! Lyckades att kasta en freesbee i en basketkorg, fick pluspoäng för det faktiskt! Efter idrotten skulle jag berätta detta för Sofie...

Jag: Vi fick pluspoäng för min
Sofie: fina vurpa!!
Jag: Vadå, såg du den?
Sofie: Nej, haha! Jag bara gissade...
Jag: Jag ramlade faktiskt, snubblade på tjockmattkanten och ramlade framlänges när jag sprang.
Sofie: HAHA!
Jag: Jag tror ingen såg.

Jaja, jag ramlade... Men det var för min skicklighet att träffa basketkorgen som vi fick pluspoäng! ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

stefan berättade aldrig vem som vann :O

2010-03-11 @ 20:17:11
Postat av: Lenny 24/7

MEN VI VANN JU FÖR HELVETE FATTAR NI VÄL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback