Pärlor åt svin

Jag och Lisa var med i en tävling för något åt sedan... Eller ja jag tror det var 2007! Man skulle i alla fall göra en video till Magnus Uggla - Pärlor åt svin. Och detta gjorde vi då... HAHA!



Här har jag klippt ihop lite av de kommentarerna vi har fått på den där filmen. OCH ja, folk kommenterar den fortfarande efter 3 år liksom... HAHA!

Speciellt gillar jag de två sista kommentarerna. Någon har alltså suttit och väntat i fleeeera timmar för att se den här filmen. FAIL! haha. Väntar i flera timmar, och så får han se mig och Lisa. Haha!

Sedan att någon tycker att Lisa är söt, men att JAG för det första ser ut som en kille, och dessutom ser bögig ut. Ja herregud! Skrattade ihjäl mig när jag såg den kommentaren

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback