hypokondriker

Tror jag och Sofie är bäst i världen på att ge oss själva en diagnos - tackvare google!
Behöver bara skriva in: Ont i huvudet, tryck i bröstet, svårt att andas (om det nu är det som är problemet)
Och så kommer det upp massa resultat. Har man tur kommer man in på 1177 och den sidan kan man lita på mina vänner. I alla fall känns det så!
   Man hittar massa olika sjukdomar, oftast så allvarliga att man borde kolla upp hos doktor och att det ena symptonet leder till både det ena och andra om man inte behandlar. Fast egentligen är det bara en väldigt långvarig förkylning, eller lite magont som försvinner.

Men så äre att vara lite hypokondriker hörrni!

Kommentarer
Postat av: sofie

skulle nog vilja säga att jag är ett riktigt extremfall. men det går i perioder det där. ibland är jag cool och struntar i alla sjukdommar

2010-03-28 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback